New items in your cart.
Ingyenes szállítás 20.000Ft felett.
Menü

Vásárlási információk

Hogyan történik a vásárlás?

A webshop kínálatából válaszd ki azt/azokat a terméket/termékeket, amelyeket szeretnél megvásárolni, és minden egyes terméknél klikkelj a "Hozzáadás a kosárhoz" gombra. A kosárba való beillesztés nem kötelez vásálásra, és a kosárból ki is vehetsz termékeket, illetve teljesen ki is ürítheted azt. Vásárlás során a termék/ek kosárba helyezése után a Webshop által kért adatok megadása kötelező, a rendelés az adatok megadása nélkül nem fejezhető be. A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomásával fejeződik be.
Az érvényes rendelés leadásának feltétele a kosárban szereplő termékek árának maradéktalan megfizetése. A weboldalon szereplő árak bruttó árak, forintban értendőek, az ÁFÁ-t tartalmazzák. A szállítási költséget nem tartalmazza a vételár. A webshopban a fizetés bankkártyával, PayPallal, illetve utánvéttel lehetséges. A megrendelés akkor válik elfogadottá, ha a vásárló erről visszaigazoló emailt kap. Az érvényesen leadott rendelés kézhezvételétől számított 1 munkanapon belül intézkedünk arról, hogy a megrendelt áru a szállítóhoz kerüljön. Amennyiben erre rajtunk kívül álló okok miatt nincs lehetőség, úgy erről és a szállítás várható határidejéről emailt küldünk. Az áruk kiszállítása a rendelések beérkezési sorrendje szerint történik, a készlet erejéig.
A Termékek kiszállítása a Szállító tájékoztatása szerint történik. A Szállító kiválasztása során az Eladó a Felhasználók érdekeit szem előtt tartva járt el, azonban a Szállító tevékenységéért, annak késedelmes vagy hibás voltából fakadó valamennyi kártért az Eladó a felelősségét Ptk. rendelkezései szerint kizárja. 

 

Hogyan történik a fizetés?

Háromféle módon tudod kifizetni a rendelésed:

  • Utánvétellel: Az utánvétel a DPD szolgáltatása, és ez esetben csak akkor kell kifizetned a csomagod, ha megkaptad. A csomagokat megrendelés után azonnal postázzuk (a rendelés utáni első munkanapon). Az utánvételes rendelés felára 300 Ft.
  • Bankkártyával: (A fizetés az OTP Simplepay felületén történik)

A Chok Chok Webáruház részére az OTP Simplepay biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Simplepay saját fizetőoldalára. A fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:

* Kártyaszám: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám

* Lejárati dátum: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.

* Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye (CVV2, vagy CVC2). Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!

Javasoljuk, hogy a gördülékenyebb vásárlás érdekében legyen kéznél bankkártyád!

Az alábbi kártyákat fogadjuk el:  MasterCard, Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) és American Express 

PayPallal: A fizetési oldalon a PayPal kiválasztását követően a PayPal weboldalára irányítunk, ahol a Paypal által használt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. Megrendeléskor annyi teendőd van, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a "PayPal" feliratra kattintasz, majd a PayPal fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadod. A Paypal a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A PayPal a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes feljegyezni. Sikertelen tranzakció esetén a PayPal rendszere hibaüzenetben közli a hiba okát.

 

Hogyan ér célba a csomagod?

A csomagok feladására az DPD futárszolgálatot használjuk. A küldemények, miután a szállítóhoz kerültek, általában 1 munkanap alatt érnek el a megadott címre. A rendelések nyomkövetettek, a számáról és a nyomkövetési lehetőségről a futárszolgálat automatikus emailt fog neked küldeni.

A szállítási módnál többféle lehetőség közül is választhatsz:

  • Házhoz szállítás - 990 Ft: ez esetben a csomagot arra a szállítási címre kézbesítjük, amit megadtál a rendelési folyamat egy korábbi lépésében. A csomagot kérheted akár otthonra, akár a munkahelyedre, ahová kényelmesebb. Ha a kézbesítés napján mégsem találnak a megadott címen, akkor még kétszer megkísérlik a kézbesítést, és ha így sem sikerül, akkor te is elmehetsz a csomagért a megadott csomagpontra. Ha a munkahelyedre kéred a csomagot, akkor rajtad kívül az a személy is átveheti a küldeményedet, aki a cégnél a postai levelek/csomagok átvételére jogosult.

DPD CsomagPont - 990 Ft: Ha Neked az kényelmesebb, el is mehetsz a csomagért egy közeli átvevő helyre. A CsomagPontba szállítás napjától számított 5 munkanap áll rendelkezésedre, hogy a küldeményt átvedd. A DPD csomagpontokról bővebben itt tájékozódhatsz.

Iratkozz fel hírlevelünkre és váltsd be a feliratkozásért járó

10% kedvezmény

kuponod az első vásárlásodnál!